Zin in beweging of verdieping?
Laat je prikkelen! Wij delen graag met je wat we denken, wat we zien en wat we doen.
In jaargang 3 van het Impactnetwerk Communicatie kun je dit jaar nog meedoen aan een paar mooie sessies: twee prikkelende bijeenkomsten over het thema ‘luisteren’ en een Veranderlab. Ap Dijksterhuis leerde ons op 16 maart te luisteren naar onszelf. Geïnspireerd hierdoor gaan we verder met ‘luisteren naar je omgeving’ en ‘luisteren naar de ander’.
Lees meerEen ijzersterke positie op de arbeidsmarkt, de juiste mensen op kritische posities, ook straks, en hrm en communicatie als superduo dat dit duurzaam waarmaakt: dat vraagt om strategie! In de leergang Strategisch arbeidsmarktmanagement leren hr- en communicatieprofessionals hiervoor een krachtige multidisciplinaire aanpak ontwikkelen. Met masterclasses van experts, uitdagende opdrachten, deskundige begeleiding en prikkelende praktijkverhalen van ervaringsdeskundigen.
Lees meerImpactnetwerk communicatie - BIGBANG in het communicatieuniversum15 september 2022 Het zijn vooral de vragen die nadreunen. Van die vragen die je elkaar en jezelf in het werk niet vaak stelt. Indringend, ontroerend, verontrustend, scherp, lief.Dat begon al toen we binnenkwamen in een prachtige zaal in het Forum.
Lees meerHelm op, oerknal aan! Een BIG BANG in het communicatieuniversum: op 15 september veroorzaakten we hem met het Impactnetwerk Communicatie. Aan de hand van innovatiepionier Loes Damhof en haar team ondervonden zo’n 40 communicatieprofessionals hoe Futures Literacy werkt: leren van de toekomst.
Lees meerJouw talenten inzetten om echt verschil te maken met betekenisvol en perspectiefrijk werk, ontdekken wat jij het liefst waar doet,én lekker in het noorden blijven: doe je mee aan Baanbrekers, ons jongtalentprogramma?Dan kun je twee jaar werkbackpacken in het noorden. Je komt twee jaar bij ons en onze opdrachtgevers werken (interim en consultancy), we laten je alle hoeken van je vak zien en natuurlijk verleggen we samen de grenzen ervan.De interimopdrachten komen vooral voort uit communicatie- en hr-vraagstukken, bij consultancy gaat het vaak om verandertrajecten (bedrijfskundig, psychologisch, sociologisch, antropologisch, leiderschap). Say no more! Ik doe mee!
Lees meerDat krachtige, prachtige, lastige, goede gesprek Ik stel jou een vraag. Jij geeft antwoord. Ik luister.
Lees meerIsn’t it ironic?! Dat brein van ons. Zelf is het voortdurend in verandering (elke seconde is het anders dan de vorige!), met nieuwe cellen en verbindingen, maar als wij zelf ‘es iets willen, treedt er een merkwaardige kettingreactie op.
Lees meerMeer impact met jouw communicatieteam: wil je daarmee aan de slag en vind je het fijn om daar een frisse en ervaren blik bij te hebben? Ons communicatieonderzoek waar je hier de resultaten van leest, doen we ook ‘in house’ bij opdrachtgevers. In deze Impactanalyse doen we cv-analyses en persoonlijkheidstesten, kijken we naar strategie, data en plannen, houden we interviews met teamleden en (interne) opdrachtgevers, onderzoeken we de huidige en gewenste impact van communicatie en bepalen we de vier impactgebieden voor jouw team.
Lees meerNu zie ik ze overal hangen. Betekeniswolken noemt verandergoeroe Thijs Homan ze: de verschillende werkelijkheden, visies, duidingen die er zijn in organisaties. Als damp, ongrijpbaar maar o zo invloedrijk.
Lees meerElke communicatieprofessional krijgt hem wel eens. ‘Waar zijn jullie van?’ Een vraag die vaak tot geworstel in de beantwoording leidt, want ‘ons vak is zo breed en we doen zo veel’. Wij vonden het tijd voor een helder antwoord.
Lees meer