Impactanalyse voor communicatieteams

Meer impact met jouw communicatieteam: wil je daarmee aan de slag en vind je het fijn om daar een frisse en ervaren blik bij te hebben? Ons communicatieonderzoek waar je hier de resultaten van leest, doen we ook ‘in house’ bij opdrachtgevers. In deze Impactanalyse doen we cv-analyses en persoonlijkheidstesten, kijken we naar strategie, data en plannen, houden we interviews met teamleden en (interne) opdrachtgevers, onderzoeken we de huidige en gewenste impact van communicatie en bepalen we de vier impactgebieden voor jouw team. Op maat, uiteraard! Met als resultaat inzicht, focus en vertrouwen. Durven en kiezen.

Pieter Zwart van Coolblue beschrijft het vastleggen van de bedrijfscultuur als het nemen van 1001 magische beslissingen. Als je zegt dat je eigenwijs bent, betekent dat iets voor je aannamebeleid, voor je verpakkingen, voor de inrichting van je winkel, voor de teksten op je busjes en en en…. Hetzelfde geldt voor de focus die een communicatieteam kiest. Daarmee bepaal je wat je wel doet, wat je niet (meer) doet, welke competenties je in je team nodig hebt, wat je van je toeleveranciers vraagt en en en…

Na onze impactanalyse heb je 1000 magische beslissingen genomen. Zo bepaal én vertel je je eigen identiteit: ‘hier zijn wij van.’

Meer weten over de Impactanalyse voor jouw team?

Agnes vertelt je graag meer!

Lees meer over Communicatie, HRM